من سجادم

این زندگی من است و از آن لذت می برم

من سجادم

این زندگی من است و از آن لذت می برم

  • ۰
  • ۰

مضرات نوشابه های گاز دار                                          

1- پوکی استخوان

2- تشکیل سنگ کلیه

3- نقرس

4- باعث از بین رفتن مینا ی دندان می شود

5- شیرین کننده های مصنوعی در نوشابه باعث بیماری هایی مثل ام اس آلزایمر سر درد میگرن و ... می شود

6- چاقی = مصرف یک قوطی 330 میلی لیتری نوشابه معادل با 6 کیلوکرم وزن در یک ماه

 

و امروز با افتخار اعلام می کنم

که بنده ، سجاد مقدم تا یک ماه پیش فردی بودم که روزانه سه تا چهار لیوان نوشابه مصرف داشتم و حالا بیش از یک ماه لب به نوشابه نزدم

آفرین به من

 

 

 

 

 

یه روز خوب سجادی

من سجادم

این زندگی من است و از آن لذت می برم

 

نظرات (۱)

دکتر السادات شهید حاج سجاد مقدم
نوشابه مضر است....
پاسخ:

ارسلان

خخخخ

خیلی خندیدم

دمت گرم داداش گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">