من سجادم

این زندگی من است و از آن لذت می برم

من سجادم

این زندگی من است و از آن لذت می برم

  • ۰
  • ۰

سلام...........

سلام
به دلیل این که مشغله های کاریم زیاد شده، تصمیم دارم که یه مقدار از فضاهای مجازی دور بشم
برای همینم دیگه نمی خوام این جا زیاد پست بزارم
اگر گاهی مطلب قشنگ و آموزنده پیدا کردم
حتما این جا میزارم 
اما دیگه فکر نکنم بشه داستان ها و خاطرات روزمره خودمو بزارم 
برا همینم با عرض شرمندگی از همه ی دوستانم ، پست های قبلیم رو که خاطراتمو نوشته بودم پاک می کنم 
امیدوارم با این کارم حداقل کمی از وقت هام آزاد باشه


بی حد و عدد
یاعلی مدد....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">